neděle 22. července 2012

O autorce blogu. ^^'


Často, ba ne každý den přemýšlíme o tom, jací jsou lidé kolem nás - rodina, přátelé i nepřátelé, spolužáci... Ale jak často se takhle zamýšlíme sami nad sebou? 


... Moje první myšlenky při psaní tohoto článku.
Úvodem, to nejzákladnější o mé osobě 
 Vystupuji zde pod pseudonymem Kassie, ale mé pravé křestní jméno je Lucie a pocházím z malé vesnice v okolí Českých Budějovic, ve kterých jsem se před čtrnácti lety narodila ve znamení raka. 

Jak vypadám? 
 Postavou jsem malá a drobná, dle názoru ostatních velmi hubená, což si nemyslím. Nemám ideální míry, ani postavu supermodelky, ale sama se sebou jsem spokojená - a to je nejdůležitější. Mám vlnité dlouhé hnědé vlasy, které si žehlím, původní barva je blond. Oči mám šedomodré, tmavě ohraničené a často zvýrazněné minimálně řasenkou.  




Jaká je moje povaha?
 Na to by spíše měli odpovídat lidi, kteří mě znají osobně. Často mě můžou vidět, jak si s někým o něčem žhavě povídám nebo se směju. Ráda podnikám nejrůznější akce a jsem pro každou srandu a dobrodružství. Ale i já mám svou druhou stránku a svou náladovostí, výbušností a urážlivostí naštvu nejednoho člověka. 


Jaké jsou mé sny, plány a představy do budoucna?
 Přestěhovat se do města, vystudovat medicínu, stát se chirurgem nebo tlumočnicí, navštívit Japonsko, napsat knihu, cestovat po světě.


3 komentáře: